PRODUK DAN SERVICE

Menyediakan Kek Birthday, Kek Perkahwinan, Cupcakes, Brownies, Muffins, Chocolates, Biskut Raya untuk semua majlis yang akan diraikan. Saya juga mengambil tempahan jamuan berbentuk catering seperti Nasi Baryani, Nasi Jagung, Nasi Ayam, Nasi Lemak, Mee Rebus, Mee Kari, Soto serta Kuih Muih...

Tuesday, August 31, 2010

Classic Baked Cheesecake



Cis kek untuk anak kak hjh fauziah yg akan merayakan ulang tahun anakandanya di sekolah. Mudah2an berjaya dalam pelajaran ilmiah dan hafazan quran ye.. Beruntung lah anak2 kerana dalam kesibukan masa ada ruang untuk anak2 meskipun mereka tidak di depan mata.

Komen kak fauziah bila makan cik kek ni ialah..."Emmm sedap betul la... x sangka awak boleh buat dan keep it up, dan akak nak makan bluberry/resberry awak lak nanti". Terima kasih kak. Saya pun budak baru belajar... banyak mende yg perlu diterokai dan diperbetulkan lagi. Bagaimana pun sokongan kawan2 banyak membantu memotavisakan diri ini. Apa2 pun saya sering ingat kata2 "KEKUATAN DIRI YG SEBENARNYA TERLETAK DI HATI". Akan ku genggam kata azimat ini walau dalam segenap perkara sekali pun..

No comments:

Post a Comment