PRODUK DAN SERVICE

Menyediakan Kek Birthday, Kek Perkahwinan, Cupcakes, Brownies, Muffins, Chocolates, Biskut Raya untuk semua majlis yang akan diraikan. Saya juga mengambil tempahan jamuan berbentuk catering seperti Nasi Baryani, Nasi Jagung, Nasi Ayam, Nasi Lemak, Mee Rebus, Mee Kari, Soto serta Kuih Muih...

Monday, October 4, 2010

Choc Orange Cheesecake

Hello Hjh Aniza ker tu? sayup2 ku dengar suara di hujung talian.. Hjh boleh tak akak order cheesecake dr awak... suaranya bernada merayu.. ah .. kebetulan aku pun free sikit nih.. .. sape ni... alah Kak Ida la.. awak mungkin x kenal akak, tapi akak dah tengok blog awak... terasa lak nak makan bluberry cheesecake.. "tapi saya x dpt nak janji kak sebab semuanya bergantuk kat buat blueberry yg ada dipasaran.. x setiap ari buah ni ada kat pasaran.. kalau ada... banyak sgt.. klu saya nak x de jual lak... raya ni jer saya dah tolak sekurang2nya 4 tempahan kek ni... akhirnya k.ida setuju untuk tukar choc orange cheesecake ni sebagai cubaan pertamanya...

Hasilnya...taaa... ra..... harap akak suke taw....

No comments:

Post a Comment