PRODUK DAN SERVICE

Menyediakan Kek Birthday, Kek Perkahwinan, Cupcakes, Brownies, Muffins, Chocolates, Biskut Raya untuk semua majlis yang akan diraikan. Saya juga mengambil tempahan jamuan berbentuk catering seperti Nasi Baryani, Nasi Jagung, Nasi Ayam, Nasi Lemak, Mee Rebus, Mee Kari, Soto serta Kuih Muih...

Monday, January 24, 2011

Happy Birthday Suamiku Sayang


Kak Hjh ke ni? suara dihujung talian sayup2 terdengar... kenapa yati? Akak saya minta maap banyak2 kerana x dpt ambik tempahan kek hari ni.. saya ke KL mlm tadi... adik sakit... akak masukkan dlm peti ais kat opis jer.. nanti bila balik saya ambil... subhanallah.... aku terkedu seketika, bukan apa hanya memikirkan begitu perancanganNya yang x terjangkau oleh pemikiran manusia.. apa pun yang terjadi walau sesaat ke hadapan kita x mungkin akan tau... apa2 pun tqvm ku ucapkan pada maryati yang sudi order dari ku...moga dikuatkan jodoh bersama suami tercinta.

No comments:

Post a Comment